piątek, 22 lutego 2013

Organizujemy wesele

Decyzja podjęta. Termin "zaklepany". Czas na organizację wesela.
Wybór sali weselnej, zaproszeń, gości. Do tego fotograf ślubny, zespół muzyczny i masa drobnych gadżetów, które nadadzą charakter całej uroczystości. Oczywiście suknia ślubna, bukiet i frak.

Jak zacząć?
Przede wszystkim bez pośpiechu i zbędnych emocji. Powoli i na spokojnie. 
Jeśli mamy dostateczną ilość środków finansowych warto zlecić to zadanie specjalistycznym firmom specjalizującym się w organizacji wesel.
Jeśli nasz budżet jest wyliczony, lub też sami lubimy zapiąć wszystko na ostatni guzik, trzeba z notesem w ręku wszystko spisać, zaplanować i rozpocząć przygotowania.
W pierwszej kolejności proponuję wybrać miejsce - domy weselne, czy też restauracje cieszące się dużą popularnością często mają terminy zabukowane już na kilka lat do przodu. Jeśli więc zależy nam na ekskluzywnym domu weselnym, czy też kameralnej restauracji proponuję, by przygotowania do ślubu rozpocząć właśnie od poszukiwania i rezerwacji obiektu, w którym ma odbyć się przyjęcie weselne.
W drugiej kolejności, bądź też równocześnie z wcześniejszym zadaniem szukamy dobrze grającej orkiestry, kapeli, zespołu lub DJ. Podobnie jak w powyższym przypadku, również i w tej branży zespoły muzyczne z prawdziwego zdarzenia często mają napięty terminarz na kilka lat do przodu.
Ważnym zadaniem jest też wybór fotografa ślubnego. I w tym przypadku nie jest łatwo. Jeśli zależy nam, by nasz ślub i wesele fotografował profesjonalny fotograf ślubny trzeba zacząć się rozglądać za osobą spełniającą nasze oczekiwania stosunkowo wcześnie. Dobrzy fotografowie też są rozchwytywani, zwłaszcza w sezonie ślubnym. 
Jeżeli chcemy wziąć ślub w innej parafii, niż nasza rodzima też trzeba pomyśleć o tym wcześniej. Uzyskanie zgody, czy też ustalenie dla nas dogodnego terminu może wymagać trochę zachodu, więc warto ewentualny stres z tym związany wyeliminować już na początku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz